onsdag 13 juni 2012

Underbart härlig dag

Sicken dag det har varit! Först och främst fick jag sluta tidigare vilket var bra (i alla fall idag) för jag behövde hämta mitt pass innan polisen stängde. Sen hann jag med en härlig promenad från Rydebäck till Miatorp. Jag hann hälsa på mina föräldrar, och när jag kom hem blev det lite skön egentid innan min älskade älskade sambo kom hem med en överraskning. Han hade lurat lite på telefonen, men jag hade ingen aning om vad det var..så när han kom hem hörde jag hur han bar/drog något tungt innanför dörren. Jag fick komma ut i köket och där stod... DEN..gömd under ett förkläde. Min helt egna bakmaskin/mixer/köttkvarn! Det är en sådan maskin man kan göra allt med och nu jäklar ska jag baka (synd bara att ingredienser inte är gratis :P ). I paketet fanns även ett helt nytt sett av knivar. Min älskling är den bästa! Det är du verkligen (vet att du kommer läsa detta). 


 

Dagen var dock inte slut där. Efter min underbara överraskning åkte jag till mina töser. Där blev det väldans god kvällsmat och en väldans god efterrätt. Något jag faktiskt inte hade smakat förut ;) Det var krossade digestivkex med hallonkesella och bär. Så gott! Tänk var lyckligt lottad man är som lever bland sådana underbara människor.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar