söndag 22 juli 2012

Fina serveringsattiraljer

Idag på fikan kom två vänner med en present till mig och min sambo. Presenten var nog främst menad till mig och det var nog även jag som blev gladast för den. En av vännerna jag fick presenten av jobbar på Granit, och det var där hon hade köpt den. Det var en nätkupa! En väldigt fin nätkupa som man använder till att stänga ute insekter och annat man inte vill ha på sina goda bakverk. Tidigare har jag även fått ett serveringsfat av henne. Även det var från Granit. Är väldigt nöjd med dessa härliga serveringsattiraljer. Tack så mycket! Kolla gärna hennes blogg där ni kan hitta mycket fint.




1 kommentar:

  1. Tusen tack sötaste Jessica! Roligt att du gillar dina presenter :) jag hoppas ni kommer få en underbar resa, fast det vet jag att ni kommer få :)

    Kommer sakna er! Många kramar

    SvaraRadera