torsdag 20 september 2012

Älska torsdagar

Trots att ha blivit dissad på en stor del av vårt examensarbete har jag haft en fantastisk dag och den är fortfarande inte slut. Jag har fått spendera tid med en energispridare till vän som man inte kan annat än att älska. Energin var välbehövlig! I fyra timmar satt vi rätt upp och ner och pratade utan avbrott. Härligt härligt! Just nu njuter jag av det nya bakprogrammet på sjuan. Älskar sådana program. Det roliga var att jag faktiskt anmälda mig till det programmet men som ni ser är jag ju inte med. Är nog ganska glad för det för det verkar inte lätt. När detta är slut så byter vi till trean och kollar Masterchef. Wieee!
Slutligen vill jag visa er den nya tidningen jag hittade på pressbyrån idag. Tidningar är verkligen underskattade. Godkväll!

1 kommentar:

  1. Nämen, vad tråkigt att ni blev dissade på examensarbetet! Jag som höll tummen :( Hoppas ni lyckas gräva fram nya krafter och att nästa opponering går bra :) Puss

    SvaraRadera