fredag 23 november 2012

Reklam

Det är som sagt mycket att stå i inför marknaden. Börjar känna mig oerhört stressad för jag har inte kommit alls så långt som jag hade velat med mina projekt. Därför är det väldigt tyst här på bloggen, men nu tänkte jag uppmuntra er med min marknadskollegas härliga projekt. Hon är lite flitigare med att uppdatera sin blogg så gå gärna in och titta. Hon har bland annat gjort dessa underbara fodral till näsdukar. Ni vet de där paketen som är väldigt bra att ha i väskan, men som bara ser sååå tråkiga ut. Dessa har hon skapat färglada och fräscha fodral till. Jag bara älskar dem. Det känns som att man tar upp en liten present ur väskan. Vardagen kan ju verkligen förgyllas, även om det bara är de små sakerna. Allt som skapar ett leende på läpparna tycker jag man ska unna sig. Nu tycker ni säkert att jag överdriver, men jag tycker verkligen om dem.
Hon gör som sagt även mycket mer så kolla in på MadebyLou.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar