tisdag 18 december 2012

Första julkapparna inslagna

Då var första julklapparna inslagna, och detta året blev det gammaldags papper i brunt och rött. Jag har till och med gjort rim som jag blev väldigt nöjd med måste jag säga. Tycker det är så roligt när andra ska gissa vad man har köpt till dem. Jag måste nog säga att jag tycker det är roligare att ge bort än att få..eller ja det beror på om man har hittat något riktigt bra att ge bort vill säga. Detta året har jag förhoppningsvis lyckat :)



2 kommentarer:

  1. Fina paket!! Du är så pysslig. Kommer du ihåg när vi alltid frågade om vi fick pyssla på lekis? :) Hihi. Kommer även ihåg att du sa att det är roligare att ge än att få när vi fick den frågan i skolan. Du var typ den enda som sa det :P men jag tycker också att det nästan är roligare att ge! Har gjort lite ätbara grejer att ge bort i år, billigt och roligt att ge tycker jag ;) Kraaam

    SvaraRadera
  2. Sådana julklappar skulle man vilja få! Men vet inte om jag hade velat öppna dem när de är så himla fint inpackade B-)

    SvaraRadera