måndag 10 december 2012

Recept inför nyår

Åhh jag letar febrilt efter recept till nyår. Jag vill ha något gått till förrätt som inte är fisk, skaldjur eller ost. Känns nästan omöjligt. Jag har dock goda recept på förrätter med dessa innehåll, men eftersom det finns några som inte gillar detta vill man gärna hitta något annat. Om ni tipsar mig så tipsar jag er.. eller vad tycker ni? Här är i alla fall ett recept som är väldigt gott...förutsatt att man gillar ost. Det är filoknyten gjorda på filodeg, parmaskinka, mögelost, timjan och citron.


Recept hittar du här.

1 kommentar:

  1. Hm, svårt! Jag själv älskar ju fisk och skaldjur och framförallt i förrätter :) men kanske en liten tapastallrik med typ goda oliver, parmaskinka och nån korv? Då kan man ju smyga dit en bit ost också för det är lätt att lägga åt sidan ;)

    SvaraRadera