lördag 23 juni 2012

Midsommar

                         


Igår var det midsommar och jag och min sambo var på en fantastisk fest. Från topp till tå var den helt fantastisk. Först och främst var/är miljön väldigt underbar (Linneaträdgården) ! Det var fint dukat och dekorerat. Maten var väldigt väldigt god och människorna var fantastiska. Alla var så himla trevliga och sociala och på gott humör trots det ständiga regnandet. Värdparet hade även fixat lite hemliga uppdrag och lekar. Värdinnan hade även skrivit om en låt till sin sambo och det blev riktigt lyckat. Allt blev lyckat! Jag hade tidigare blivit tillfrågad om att bistå som fotograf och med glädje tog jag uppdraget. Det är så roligt att fotografera, och fick tidigare idag veta att paret var nöjda - bättre kan det inte bli. Känner att jag är väldigt positiv till allt på festen, men det var verkligen bra så det tycker jag att de ska ha. Tack för en superduper fest. Kolla gärna mer på Sextioåttakvadrat

Inte nog med det. Mina töser och pågar hade fixat present tillsammans, och presenten bestod bland annat av en kudde som jag stickat. Värdinnan hade tidigare önskat sig det och hon blev väldigt glad, vilket gladde mig väldigt mycket. Alltid lika svårt att ge bort något som man själv har gjort..tänk så tycker de inte om det. Men det gjorde de båda som tur var :)


1 kommentar:

  1. Tack för alla dina fina ord! Blir helt rörd och kudden har nu flyttat in i vårt sovrum, kan inte sluta tjata om hur fin den är :) tack ännu en gång..

    SvaraRadera