lördag 7 juli 2012

26 årskalas

Trots att jag inte mådde så jättebra idag så trotsade jag min sjuka och åkte med på kalas till min sambos styvsyster och hennes man. Jag orkade tyvärr inte stanna så länge, men jag fick sagt grattis, umgås lite och smaka på de goda bakverken. På kalasbordet fanns det två olika sorters flätor, en med kanel och en med mandelmassa och bär (om jag inte misstog mig). Det fanns även vaniljdrömmar som var väldigt goda. Jag tycker egentligen inte så mycket om småkakor, men dessa var som sagt väldigt goda. På bordet dukades det även fram en brownietårta med bärmousse. Jag kom på att jag faktiskt har bakat detta recept själv, men inte visat er än. Så nu får ni istället se min tårta eftersom jag inte tog några bilder på kalaset. Tack för ett mysigt kalas med massa godheter. Hoppas ni har det fortsatt roligt medan jag kurerar mig här hemma.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar