torsdag 6 september 2012

Tomatens hus

Igår hade jag en riktigt underbar kväll! Jag, min sambo/fästman (känns fortfarande konstigt att säga det) och två kompisar begav oss iväg på tomatkväll på Tomatens hus. Kvällen innehöll en guidad tur i växthusetet samt en middag som bestod av tomatpaj med sallad och rulltårta gjord med mascarpone och deras hemmagjorda tomatmarmelad. Det var så himla trevligt, välorganiserat och gott! När vi gick där ifrån kunde vi inte vara nöjdare. Detta berodde säkerligen också på att vi fått med oss en hel del godsaker hem. Om ni inte har varit där så åk dit. Har ni redan varit där så åk dit igen. Tyvärr är nog tomatkvällarna över, men man kan alltid bara åka dit och köpa lördagsgodis i form av tomater i alla dess former eller äta en god lunch till helgen. Utan att överdriva har de nog dessutom det godaste brödet jag har ätit, så självklart fick det följa med hem.
















3 kommentarer:

  1. JAg skulle vilja beställa armband av dig att ge i gåva till mina brudtärnor.
    Maila gärna mig på eliana.olsson@gmail.com
    Vänliga Hälsningar
    Eliana

    SvaraRadera
  2. Fina bilder :) jag måste gå inom nästa gång jag är nere! Tack för att du påminde mig hehe. Puss

    SvaraRadera
  3. Tack Matilda, alltid roligt att höra. Ja du borde verkligen gå in. Passa på att köpa tomatmarmeladen då. Otroligt god! Puss

    SvaraRadera