tisdag 30 oktober 2012

Projekt färdigt!

För ett tag sedan visade jag er ett projekt som jag höll på mig. Nu är det äntligen klart efter långt om länge. Tyvärr har det tagit sådan tid för att jag inte riktigt har haft lust att göra klart den, men tack vare lite pushande från en vän så är den nu klar och jag måste säga att jag är väldigt stolt. Det var inte så himla lätt faktiskt.

Så här presenterar jag kudden Seckaboss. Om ni är intresserade av att köpa så är det bara att meddela mig med en kommentar.








4 kommentarer:

  1. Jättefin, du är så duktig! :)

    SvaraRadera
  2. Den blev superfin gumman. Jag håller med om föregående talare ;-), du är så duktig :-)

    SvaraRadera
  3. Jättefin! Gillar lyktorna med :)

    SvaraRadera
  4. Så fina saker du gör! du kommer bli superkändis, å seckaboss kommer va ett jättefint märke! :) hur mycket kostar alla dina saker? :)

    SvaraRadera