måndag 22 oktober 2012

Sambon bakar

Nu ska ni få höra. Efter att ha fått mersmak av sockerkakan från förra helgens kalas har min sambo bakat, och på helt egen initiativ. På Maxi idag kom han tillbaka till kundvagnen med ett stort leende på läpparna. I hopp om att jag inte skulle se smög han ner en kartong där det stod sockerkaka på. Jag hann dock se och när vi kom hem var det tydligen dags att baka. Jag måste säga att för någon som nästan aldrig har bakat så var han väldigt duktig. Jag är stolt över min bakande fästman. Tyvärr blev det lite fel i ugnen och kakan stod snett vilket gjorde att det blev en ny typ av sockerkaka, men likväl var det en väldigt god kaka. Nu tänker jag mig att vi tar ett steg i taget sen är det kanske han som bakar till mig. Man kan ju alltid drömma!




1 kommentar:

  1. Aw :-) hehe, 10 poäng till mannen! Jag skulle vilja se min man baka på eget initiativ, det vore något ;-). Du är alltså en god inspirationskälla med alla dina goda bakverk! Kram

    SvaraRadera